Reklamacje można składać tylko drogą mailową.
W celu złożenia reklamacji proszę wysłać opis usterki i swoje dane kontaktowe na email reklamacja.arszi@gmail.com Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko klienta, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, opis usterki załączeniem zdjęć obrazujących uszkodzenia/wady produktów oraz z podaniem oczekiwanego rozwiązania (wymiana/ zwrot ) a w przypadku uszkodzenia powstałego podczas dostawy protokół szkody sporządzony w obecności kuriera (kurier ma obowiązek posiadania druku).
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:
Arszi
97-500 Radomsko
ul. Krakowska 203
Przed wysłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt mailowy!
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to 10 dni od momentu gdy przesyłka dotrze do naszego biura. Do 14 dni zwykle wykonujemy czynności serwisowe i odsyłamy sprawne do klienta. W przypadku braku części czas realizacji czynności serwisowych może się wydłużyć.