W celu złożenia reklamacji proszę wysłać opis usterki i swoje dane kontaktowe na email reklamacja.arszi@gmail.com Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko klienta, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, opis usterki załączeniem zdjęć obrazujących uszkodzenia/wady produktów oraz z podaniem oczekiwanego rozwiązania (wymiana/ zwrot ) a w przypadku uszkodzenia powstałego podczas dostawy protokół szkody sporządzony w obecności kuriera (kurier ma obowiązek posiadania druku).
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:
Arszi
97-500 Radomsko
ul. Krakowska 203
Przed wysłaniem reklamowanego produktu prosimy o kontakt mailowy!
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Czas na rozpatrzenie reklamacji to 10 dni od momentu gdy przesyłka dotrze do naszego biura. Do 14 dni zwykle wykonujemy czynności serwisowe i odsyłamy sprawne do klienta. W przypadku braku części czas realizacji czynności serwisowych może się wydłużyć.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.